Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S linuxem jsem začal koncem devadesátých let. Počínaje RedHatem, pak SuSE 6.2 atd. Na NB má teď Win7 a Open SuSE 11.3 (tuším), který se mi zatím zdál nejméně problematický. Podle mínění kolegů je teď nejlepší Debian, jehož modifikace pro Raspberry Pi se mi líbí.

U všech distribucí linuxu, které jsem zkoušel, je špatné grafické prostředí a řada aplikací je vyloženě amatérská, takže pro solidní práci nepříliš vhodná.

A instalace je vesměs horor.

Ovšem pro tvorbu vlastní aplikace, napsané v C, je linux jednička. Stačí příkazový řádek a Midnight  Commander. Totéž platí pro server.

Chcete-li něco bližšího, pište na pdvorak@cmail.cz

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář a slovo zkušenáře :-)

0 0
možnosti
Foto

I88v88o 78C87i27l58i92c63h

11. 4. 2014 6:28

Vidím to obdobně. Linux (vyhovuje mi Debian) používám na serverech (samozřejmě bez grafické konzole) a své šestileté dceři jsem nainstaloval na starý nevýkoný netbook Debian s grafickou konzolí, protože originální Win XP na tom přístroji byly neskutečně zabrzděné.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář; to samé jsem kdysi provedla na nbk s Vistama. Debian je asi obecně považovaná za velmi stabilní ditribuci, také jí využívám :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1372x
Oblíbená tónina: d moll