Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všem moc děkuji za zastavení a komentáře :-)

0 0
možnosti
Foto

hezké fotografie i šatyR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotografie. R^ Pokochal jsem se pohledem na koně, jezdkyně, jezdce i dobové kostýmy. Jsem rád, že jste po více než půlroční přestávce publikovala opět krásný fotoblog.

Nejvíce se mi líbí fotka č. 12: kůň v pohybu a pěkná žena v hezkém kostýmu na něm. Tato fotka má švunk i eleganci. Poslední fotka vítězky, stejný kůň a s stejná jezdkyně jako na f. 12, ale v jiném kostýmu a v klidu se mi také líbí. Ta fotka v pohybu je dle mne ale hezčí. I když porovnávat se vlastně moc nedá, obě fotky a všechny ostatní jsou hezké.

0 0
možnosti

Na koni jezdím pořád denně, občas si zajedu i lehčí parkur, ale skákat v dámském sedu, ten strach bych nepřekonal! Fotografie moc pěkné, dnes už je pro mně hezký kůň více, než pěkná žena. Tak se to bohužel, s věkem mění! Díky za pěkný článek i foto !!!!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS